Πέμπτη 13 Μαΐου 2010

all apologies

Σε παρακαλω αρχισε να λες το παραμυθη σου και λεγε μου ποσες δυσκολιες περασες και ποσο βραχος σταθικες,εγω κυριλε εδώ θα καθομαι και θα σε ακουω προσεκτικα,ενώ το μισος μεσα μου θα θεριευη…αλλα δεν θα μισω εσενα προσοπικα…δεν ξερω,ποτε δεν καταλαβα…τι στον πουτσο συμβενει…όταν καθομαι να αναλυσω τι συμβενει με εσας καταλαγω να κολακευω τον ευατο μου…αλλα για αυτό αρχισα να σε μισω και γω πριν λιγο…τι να σου πω…
Καθομουν και κοιταζα τα αστερια,όχι επιδη ειμαι ρομαντικος η καλητεχνικος η τετοιες μαλακιες…αυτά εισται ολοι εσεις,απλα ετυχε να αραζω να 100 και κατι γαμημενα κιλα μου στην παραλια,τα αστερια ετυχε να ναι εκει…μα γιατι απολογουμε παλι,τι στον πουτσο γιατι;Καθος κοιταζα αυτά τα γαμημενα αστερια(per aspera ad astra και αλλα τετοια γαμημενα προκατ λατινικα ριτα,τουλαχιστον είναι καλυτερα από το «όπως ειπε και ο ποιητης…»)Σκεφτομουν καθως κοιταζα τα αστερια τιποτα σημαντικο,απλος ξερετε αναπολουσα παλιους αυνανισμους που ειχα βαρεσει,δεν είναι τιποτα,ουτε κανα τις αναμνησεις που πυροδωτουσαν αυτους τους αυνανισμους,απλα αναπολουσα τους αυνανισμους εκεινους,ηταν υπεροχο ωναι.Μετα ηρθαν 3-4 αγγλαροπαιδα με ρωτισαν αν εχω φουντα να τους πουλησω,και που μπορουν να αγορασουν.
Και μια ωρα μερα η ελπιδα πεθανε και τι εγινε πως εγινε πως στον πουτσο δηλ από ένα τετοιο σκινικο τα χανουμε όλα,ας σκεφτουμε λιγο συνομοσιολογικα…ποιον συνεφερε να γινει αυτό;μιπως παρα ημασταν αλαζωνες,ένα γαμημενω μεσσημερι τοτε…κβαντισμενα μεγεθη παραδιδονται με κβαντισμενο τροπο και εχει πλακα να χρησημοποιεις επιστιμονικη ορολογια σε λογοτεχνικο κειμενο διοτι είναι ψαρωτικη…ποτε θα πεθανει αυτή η γαμημενη τηλεωραση???
δεν διορθωνω ορθογραφιες με word τωρα γαμα με

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου